Vykort från våren

 



Än en gång sprakar det till i trädgården. Bärbuskar, rabarber, häckar, träd och alla vitsippor som finns överallt.
 Vi har en skogstomt så vi har vitsippor uppe vid gräsmattan, så fint!
Jag har blivit väldigt intersserad av odling i trädgården, köpte ett växthus för några år sedan och har sedan dess experimenterat där :)  I år odlar jag tomater i olika former, paprika och ska prova på melon i år. Tror det kommer bli svårt ,men vi får se. Gurka kommer jag också odla när det blir lite varmare. Har även en del pallkragar som jag sår lite morötter och sockerärter i, örter av alla dess slag, potatis, jordärtkocka mm.
Bärbuskar och äppelträd tycker jag är ett måste i en trädgård! Vi planterade ett äppelträd för något år sedan, ska bli kul och se hur det tar sig i år!


1 Frida-Maria skriven

Så fin design du fått nu! Pratade precis med Mariette om din fina blogg:). Kram till dig och Algot. saknar er!

2 Madeleine skriven

Vi saknar dig! Hade varit kul och få till en träff. Vi får höras! Jobbar du med M Walther? Isf hälsa så gott!:)

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: