Blogg.se


Rolig överraskning är att min blogg kom med på framsidan av blogg.se. Jättekul att få vara med och visa upp sin blogg. Hoppas man får lite fler återkommande besökare.

Ikväll har jag varit ute och busat med sonen, han är inte lätt att fånga på bild längre så man får hitta olika vinklar att fånga in honom på :) Ha en fortsatt trevlig kväll! KRAM PÅ ER



1 carin skriven

Gjorde din kladdkaka igår och den var supergod!

Var tvungenatt dela med mig på bloggen :)



Fin bild på killen :)



ha det gott :)



3 Mormor skriven

Världens charmigaste o goaste Algot:) Saknar dig ;)Hoppas du får det roligt på "Dagis" på Torsdag ;) Kramiz !!

2 Victoria skriven

Åh, vilken söt bild! :D



Härlig blogg!

4 Simon skriven

Fin blogg du har! :)



Behöver du filmtips? Besök min blogg på www.dinfilm.nu

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: