HEJ!



Självklart blir man nyfiken på vilka ni är som läser min blogg. Ni kanske också driver en blogg? gör lite reklam för er blogg och skriv några ord om vem ni är och vad er blogg handlar om. Det hade varit kul.

 Ha en underbar helg! Kram

1 carin skriven

Jag har börjat läsa din blogg sedan jag såg den på blogg.se :) Härliga recept du skriver! :)

3 Maria skriven

Jag hittade din blogg på blogg.se, där jag också har en blogg som främst riktar in sig på resor eftersom det är mitt största intresse!

Dock dyker det upp lite recepttips, boktips, bloggtips o filmtips emellanåt också :-) //Maria

2 Elin Månsson skriven

Elin Månsson, följer självklart din blogg!

4 Erika skriven

Hej



Jag har ingen blogg men lagar och bakar väldigt mycket i köket. Ikväll har jag just satt en deg ifrån dig att kalljäsa över natten. Jag stoppade dock i lite anisfrön. Vilken fin blogg du har!! Hit kommer jag tillbaka!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: