Hallå där!



Hur har ni det i all julstök? Har köpt alla julklappar än? Jag har en kvar...lovar mig själv varje år att jag jag ha ALLA klara i god tid så man slipper stressa iväg, men så blir det aldrig! Tur jag bara har en kvar :)

Vi ska fira julen här hemma, det blir tredje året nu och vi tycker det är mysigt att ha det här hemma, bådas familjer är samlade. Det är kanon :)

Jobbar fram till tors sedan tar familjen långledigt, det skall bli såå skönt, att bara få vara hemma och vila upp sig.
Lilla krabaten i magen ger sig till känna mer och mer, tänk att jag redan är i v 21..det går nästan för fort, men så är det väl med andra barnet :)

Tror jag ska gå och lägga mig nu, är dunderförkyld, bläää vill inte!!!


Här är vår fina gran som vi satte in i lördags.











Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: