Midsommarafton!

Kikar bara in en snabb runda för att önska alla en riktigt glad midsommar! Vi kommer att ha midsommarfirandet hemma i år igen och det ska bli väldigt trevligt, Ser fram emot alla lekar som jag planerat in, goda matjessillen och jordgubbarna!! Hitta ett recept på en fördrink som jag tänkte dela med mig till er. vJag ska prova den ikväll.
Det är rabarberbubbel och har man kokt egen rabarbersaft så blir denna drinken säkert supergod!
Här hitttar ni det om det föll er i smaken. :)



Foto: Charlie Drevstam  Bildkälla

1 Mia skriven

Hej hej, hoppas ni har det bra, Äntligen har solen visat sin framsida =0) jag har precis avklarat en semester vecka, men många kvar. Jisses med goa recept du har, imorgon blir det något smaskigt, ala Madeleine.



Ha det bäst

kramis Mia

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: