Paprika och cashewnötter!

 

Provade på något nytt igår, som var enkelt och gott,  som jag gärna delar med mig av. Köpte en burk paprikapesto med cashewnötter, det är ICA´s egna märke. Rörde ihop creme fraiche, majonäs och pesto, salt och peppar. Klart! Enkel sås som passar till mycket. Vi hade den till pastasallad.

1 Frida-Maria skriven

Det var smart - det får vi prova. Har du läst den där kokboken Husmorsorna? Jag fick den i födelsedagspresent av min kusin. Så himla kul, enkel och annorlunda. Om du inte har så säg till så ska jag dumpa den i din brevlåda lr om du tittar förbi. Rätt kul inspiration till enkelt o kul.

3 Anonym skriven

Hej Madde!

Va duktig du är!!

Superfina bilder och läcker mat.

Ska verkligen prova ditt kryddsmör, mellis m.m.

Kram

Peppe

2 Madeleine skriven

Nej den har jag inte läst! Jag lånar den gärna. :)

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: