Kärlek till er

Uppe tidigt med Algot. Det är kl 06.00 nu som har gällt de senaste dagarna. Det är väl bra att vänja sig tills man ska börja jobba, börjar jobba 1 sep, så jag har hela sommaren hemma med min lilla guldklimp. 
Jag tycker det är så roligt att antal besökare ökar på bloggen. Jag hoppas ni tycker om mina recept och andra inlägg också för den delen. Tycker att den här bloggen har gett mig mycket. Dels så har jag börjat tänka mer mat än tidigare, om det nu går :), lite mer nyskapande tänk och det är ju jättekul. Mitt skapande blir bara bättre när man får någon fin kommentar då och då här på bloggen, eller när någon kommer och säger att just det receptet var jättegott! Det värmer.

All kärlek till er



1 Marika skriven

Hej Madde

Jag tycker din matblogg är toppen

Man får så många bra tips, det är

lätt att man kör fast i det gamla

vanliga.

Kram Marika

3 Madeleine skriven

Åh tack, vad glad jag blir. Det är kul man kan inspirera någon :) Jag har några bloggar som jag följer, det är väldigt roligt att läsa och få nya idéer!

2 Josefine skriven

Madde!!!!

Va roligt att din blogg är så uppskattad och att du själv brinner så för detta.

Kollar den nästan varje dag....helt klart min nya bibel =)

Puss och kram på dig

4 Sofi Llancas skriven

Tack Madde!!! Jag har provat lite av de du lagt ut o jag hatar att göra mat men du lägger ut sånt som är lätt att göra o bra beskrivet!!!

Så keep going!!!

Kram

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: