Glad tjej :)

Jag har kanske inte varit så aktiv här på bloggen, förlåt. 
Det kan bero på att min aptit och ork har inte funnits där.. den ork som funnits efter jobbet, har gått till familjen.
Idag känns det extra bra, för vi har varit på CSK på ultraljud, allt verkade bra, så nu känner jag mig lugn och kan med glatt besked berätta att tre skall bli fyra! :)  
I slutet på april väntas Algots syskon komma!

1 Rebecca Radeklev skriven

Grattis! Vad roligt=)

3 Josefine skriven

Härligt härligt!!

Trodde övertexten avslöjade resultatet av UL =)

5 Rosa skriven

Åhhhh va kul Madde!! Bamsegrattis <3

7 Anna skriven

Grattis =)

9 Anna skriven

Nämen guuuuuud va roligt!!! Stort stort gratttis från oss

2 Maria skriven

Stort grattis igen! Så roligt! :)

4 Marie skriven

Grattis!

6 Alicia skriven

Grattis True! Vad roligt! Hoppas allt e bra annars! Kram

8 Mormor skriven

Underbart att få ännu ett barnbarn ;) Kramiz och lycka till !!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: