Awards!

Fick en award av Mia, jag tackar så mycket! :)

Med awarden följer vissa uppgifter.
Jag ska länka till den som givit mig den fina awarden, svara på fem frågor och sedan ge awarden vidare till 5 stycken med mindre än 100 följare.


1. Varför började du blogga?

Var mammaledig och kände att matblogga hade varit roligt.


2. Vilka bloggar följer du?

En massa bloggar, mest mat och inredning och mammabloggar.


3. Favoritfärg(er)

Vit, svart, rosa


4. Favoritfilm?

Kan inte välja .....


5. Vilket land drömmer du om att besöka och varför?

Skulle gärna åkt till Hawaii igen, ett paradis :)



Jag vill nu ge vidare denna award till:

Anna Hörnquist

En barndomsvän som skriver om hur livet som mamma är.

Therese

Barndomsvän som bloggar om hennes vardag och livet som tvåbarnsmamma.


Anna

Barndomsvän som bloggar om familj, rally..mm. " En rallybruds bekännelser "


Petra Jalkling

En gammal fotbollskompis, som kan det där med inredning. En trevlig inspirationsblogg!


Jessica

En innebandykompis som bloggar om mat, träning och inredning...ja och mycket mer :)

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: