Tre snart fyra

2,5 vecka kvar till BF. Tiden har gått så fort och nu är det snart dags.
När jag var gravid med Algot så tog vår fina vän Maria foto, det är väldigt kul att ha förevigat.
Nu har vi varit hos henne igen och fotat, i samma vecka som med Algot. Det ska bli kul att se resultatet.
Här är några bilder från när jag väntade Algot.









1 Spanienfrugan skriven

Superfina bilder verkligen. Du strålar! Lycka till nu. Gick du över tiden sist?

3 Josse skriven

Jätte fina bilder syster !!!

Så fin med den stora magen ;)

Kramis

5 Mia skriven

Snart är det dags att få se det lilla underverket.

Ska bli så spännande!

kramar Mia

2 Carina skriven

Underbara bilder ;) Längtar till att få se de nya :)

Kramiz

4 Maria skriven

Vilken ära det är att få fota så betydelsefulla bilder! Och tänk, jag kommer fortfarande ihåg vad jag gjorde när jag fick mms:et om att Algot var född. Känns som igår!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: