Efter 4 veckor

 
Före och efterbilder är ju givetvis kul att ta, då man snabbt glömmer hur man såg ut. Än så länge är det inga wow bilder, men kul ändå att kunna blicka tillbaka på.
 
1 Maria skriven

Vad duktig du är! Jag tycker redan man ser
Skillnad! :)

3 Lollo N skriven

Oj vilken skillnad!! Men så gött det är när det ger resultat.

Svar: Ja det är så härligt när det börjar synas !
Vem är Madeleine?

5 Lollo B skriven

Kan bara säga ett stort grattis!!
Det syns verkligen skillnad.
Fortsatt lycka till :)

Svar: Tack Lollo! Kul att höra!
Vem är Madeleine?

7 Jenny skriven

Det är en enorm skillnad, Madde!!! Ser mkt pigg o fräsch ut nu :)
Kram

Svar: Tack vad roligt att höra! :)
Vem är Madeleine?

9 Rosa skriven

Skojar du!! Det är verkligen WOWWW det syns supermycket på dig Madde! Superbra jobbat <3

11 Fanny skriven

Gud vad duktig du är, stor skillnad redan!! Heja dig :)

Svar: Tack Fanny, kul att du hejjar på mig :)
Vem är Madeleine?

2 Carina skriven

Säger bara wow 👍 vilken förändring ;) du utstrålar självförtroende och ser mycket piggare och gladare ut 😄 kram ❤

4 Peppe skriven

Tycker precis som föregående skrivare...
Visst syns det!!
Och visst ser du både gladare o piggare ut ❤
Heja heja va duktig du är!!
Kram Peppe

Svar: Tack Peppe, kul att höra! :)
Vem är Madeleine?

6 Josse skriven

Du är så fin! De lyser om dig!
Jag är så stolt ! Imorgon ska svetten lackas igen på gymmet!
Du e grym!

/ Lill syrran, träningscoachen ;)

Svar: Tack syster! Du är guld värd som stöttar mig! kram
Vem är Madeleine?

8 Hedda skriven

Snyggt jobbat Madde! Håller med tidigare talare - du ser piggare ut! Ska bli spännande att följa din resa här. Själv är jag på en mer uppåtgående trend men jag joinar dig kanske sen till våren:).
Lycka till och kämpa på!

Svar: Tack så¨mycket! Kan tänka mig att du blivit stor nu,ett tag sedan jag såg dig nu. Hoppas allt är bra! kram
Vem är Madeleine?

10 Mette skriven

Heja Madde, bra jobbat! Tycker man ser stor skillnad mellan bilderna. Du ser mkt piggare och gladare ut och din hållning utstrålar massor av självförtroende :) kram

Svar: Tack Mette! Men det är precis så som jag känner det också :)
Vem är Madeleine?

12 jenny skriven

Vad duktig du ar! Syns skillnad redan!

Svar: Tack! :)
Vem är Madeleine?

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: