En god frukost

 
Tack alla ni som lämnat avtryck i bloggen, det är jättekul att läsa kommentarer från er.
 
Mina 2 veckor med mitt "nya jag" har gått som en dans.
Det kommer säkert dagar då det kommer kännas tungt,
men denna blogg har verkligen hjälp mig med motivationen.
 
Jag vet att ni läser och stöttar mig och det betyder mycket.
Jag vill inget hellre än att få en kropp som jag är nöjd med.
Jag har många gånger försökt gå ner i vikt.
Det bästa resultatet var med GI då jag lyckades tappa 5 kg.
Men sedan lyckades jag inte hålla det.
 
Denna gången ska jag inte ge mig.
Jag SKA gå ner 10 kg.
Det får ta den tid det tar, men det SKA gå!
Jag är en envis och målmedveten människa i vanliga fall så
jag ska visa att jag kan detta!
 
Imorgon är det åter träning och det ser jag fram emot!
 
 
Kesobrödet med stekt ägg och några skivor ost på, mättande och gott!
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Jenny skriven

Gott! Jag brukar ha kokt ägg på men kanske ska testa stekt oxå för att variera mig. Det gäller att hitta en livsstil som fungerar när man börjar jobba .Det blir min stora utmaning! Jag tror jag har hittat den nu ..:), har fått testa mig fram nu när jag jobbat denna månaden.Balansen mellan, träning, kost, familj o jobb. Detta är ju for life! Skönt att vi kan stötta o ge tips till varandra :)Detta klarar du!!
Puss & Kram!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: