Invägning v 2

Onsdag igen och dags att väga och mäta!
 
Hur gick det? 
 
-1,3 kg
-1,5 cm runt midja
 
Det känns fantastiskt roligt att det visar resultat direkt.
Jag kunde inte drömma om en bättre start!
Är så nöjd med mig själv just nu!
 
Sammanlagt har jag gått ner 2,3 kg och minskat 3 cm runt midjan.
 
 
1 Anna skriven

Vad kul Madde ! Vi ses sedan!

3 Josefine skriven

Grattis igen till de fina resultaten! :)
Du är så duktig syster!

Svar: tack <3
Vem är Madeleine?

5 Victoria skriven

Härligt att se resultat så snabbt...
Kram från victoria på www.victoriasprovkök.se

7 jenny skriven

Vad roligt!!!!:)

2 Lollo N skriven

Bra jobbat Madde!! Man ska ju inte bara se på kilon utan centimetrarna också.Det märkte jag när jag började träna. Blev först lite less för det inte hände nåt på vågen, tyvärr så har jag inte mätt mig från början. Kämpa på Kram

Svar: Ja muskler väger ju också, jag mäter mig också, kul att se sen :)Tack för stödet, kan jag behöva :)
Vem är Madeleine?

4 Lollo B skriven

Grattis!!!
Håll koll på cm för det visas jätte mkt på det och inte bara kg.
I början gick jag inte ner så mkt i kg men däremot i cm.

Svar: Jag ska ha stenkoll :)
Vem är Madeleine?

6 Ida skriven

Bra jobbat! :) kul när det blir resultat!

8 Carina skriven

Strålande ❤❤

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: