Invägning v 3

 
Det är åter onsdag vilket innebär väga och mäta sig. Jag har haft känslan att jag inte har tappat lika mkt och detta beror lite för mkt mörk choklad och jordnötter, popcorn och ett glas ÖL. Ja jag vet, det är inte bra.
Gjort är gjort och nu tar jag nya tag denna veckan och hoppas jag kan stå emot suget bättre!
 
Veckans resultat är följande:
 
Vågen visa -0,2kg
måttbandet runt midjan - 1 cm
 
Trots att jag syndat en del så har jag lyckats tappa 1 cm runt midjan,
och det är jag nöjd med. Men som sagt nu är det en ny vecka med nya tag.
 
Sammanlagt på tre veckor har jag tappar 2,5 kg
och 4 cm runt midjan.
1 Jenny skriven

Heja!!
Klart man får synda lite ibland bara man vet om det :-) Du har minskat 1 cm runt midjan...jättebra!
Jag hejar på dig!!!
Kram

Svar: Tack Jenny, känns skönt att ha ditt stöd! <3
Vem är Madeleine?

3 Mamma skriven

Tycker du är super duktig ;) det är ju fortfarande minus på vågen och minus runt midjan !! Tycker det sprutar självförtroende om dig ❤ fortsätt och kämpa !! ❤ kram !!

Svar: Tack! :) kram
Vem är Madeleine?

2 Lollo N skriven

Klart man måste synda ibland. Vi har ju dock ett liv bara!!Härligt jobbat Madde <3

Svar: Tack Lollo, det har du rätt i :)
Vem är Madeleine?

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: