Pommes frites av kålrot

 
 
 
 
 
Lördagkväll. resten av familjen skall äta pommes frites, vad ska jag äta till ytterfilén?
Jag friterar kålrot, annorlunnda, men gott. :)
Kålrotspommes är inget som jag själv kommit på, inspirationen kommer ifrån bloggen 56 kilo.
En väldigt inspirerande blogg med lchf recept, in och kika.
 
 
 
1 Jenny skriven

Tack för tipset!! :)

3 Carina skriven

Såg iallafall ut som pommes :) det får du bjuda på en gång :) kram

2 Lollo skriven

Hej!
Var det gott med kålrot??
Jag har tänkt prova det många gånger men inte gjort det.
Läser oxå den bloggen,finns många bra tips.
Känns det fortfarande bra??
Lycka till....

Svar: Det var OK inte mer, jag tror inte jag kommer göra något med kålrot gånger.Hade en besk smak som tog över för mkt.
Det känns fortfarande kul och jag älskar ju grönsaker och feta såser så detta passar mig perfekt, träningen går utmärkt! :)
Vem är Madeleine?

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: