Träningsdag 5

Det blev en dag extra med träning denna veckan! Vilket är kul, har verkligen kommit igång bra med gymmet och känner mig sugen varje dag på att träna, men nån måtta får det vara.:) Det blev en lång pw i fm med Majken i vagnen, 4,5 km slutade den på. Kändes väldigt bra och mitt knä strulade inte. På tal om mitt knä, så har jag varit hos sjukgymnasten och jag hade inte ont någonstans där han kände, inte annars heller. Kom hem och skulle hänga upp tvätt, så gjorde det ont igen. Jag ska till dit igen om ett par veckor igen, blir inte klok på vad det kan vara. Tack för peppande kommentarer! Det gör nytta! Kramar till er

1 Josse skriven

Tycker du är jätte duktig syster!
Det är så kul att du med hänger på gymmet :-)
Fast att vi inte alltid är så sociala där så finns tryggheten!
Tack för idag! Du är så grym!!! <3

Svar: Tack själv! du har inspirerat mig till att börja gymma! :)
Vem är Madeleine?

3 Madde skriven

Ngn har börjat bli smal i ansiktet :)

Svar: Kul att det syns redan, det går på rätt håll :)Förlåt men måste fråga vilken Madde detta är ?? *nyfiken* :)
Vem är Madeleine?

2 Carina skriven

Härlig glöd o klart du har vårt stöd ! Nu när du dina kilo vill tappa vet vi att du ej på soffan vill slappa :) Vi ska dig hela vägen följa så du inte försöker några kilo dölja :)) vet att du kommer lyckas och att många med dig ryckas !! Kram ❤❤

Svar: Haha, vilket bra rimm! Tack för stödet! Känns jättekul :)
Vem är Madeleine?

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: