Ängelholm

Idag hade vi vädret på vår sida, då vi var sugna på en liten utflykt. Det blev ängelholms hembygdspark.
Har ni inte varit där så rekommenderar jag er att åka dit. Väldigt mysigt. Barnen kan leka på stor lekplats, titta på massor av djur. Där finns servering av mat, glass, mm. Efter hembydgsparken var vi och luncha på en restaurang i skälderviken, mycket gott! Det tyckte även Algot som åt upp sin stora portion. Därefter gick vi och kolla in båtarna, en mysig dag med mina älskade.


Kan man inte köra så får man åka med...




Ja! Äntligen är det min tur!



Spännande med alla båtar!





1 Helena skriven

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så ville bara säga Hej

3 Olivia skriven

Härlig blogg :)

Allt bra med dig?

kramis

5 Caina skriven

Underbara bilder på Charmtrollet ;) Alltid lika nöjd och glad med livet :)) Kramiz

2 Anneli skriven

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/august/torsdag-dagens-blogg-2.html#comment

4 Helena skriven

Hallå tjejen :) tack snälla :) lägger till dig på bloglovin så jag inte missar några inlägg. kram*

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: