Nya gardiner

Har beställt nya gardiner till mitt nymålade kök. Det blev en hissgardin, riktigt snygg!






Vårt, inte så snygga vitrinskåp är numera vitt. Det var rätt mkt slit men det var det värt.
 Blev som nytt :)






1 Carina skriven

Vilken förändring !! Det blev som nytt !! Vitt är så snyggt och stilrent :)

3 Madeleine skriven

Hej Anna! Tackar, det var en del slit och jag nästan ångrade mig mitt i allt målande att jag ens börjat. Fick måla 3 ggr innan det täckte. Jag slipade inte. Kanske är bättre. Men det var ju värt det, blev som nytt :)

2 Anna Hörnquist skriven

Hej True!! Vad fint det blev... Har ett likadant vitrinskåp o blev väldigt sugen på att härmas ;)) Fick du slipa först eller målade du direkt på? Vi hörs, kramar

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: