Min lilla stjärna!


Min lilla stjärna i sin fina tröja från KappAhl. Var ju bara tvungen att köpa den :)

Nu har man börjat jobba, kännt helt ok att vara tillbaka. Kan säga att jag har varit väldigt trött i helgen och då jobba jag bara tors, fre..märks att jag varit mammaledig lääänge..:)

Helgen bestod av god mat och fotboll hos goa vänner. Lördagen blev ändrade planer och det blev cirkus med lilla familjen. Algots första och som han gillade det.

Idag var vi med vänner på ängelholms tågmuseeum, det kan jag rekommendera, var ett mkt trevligt utflyktsmål för en liten peng.



Lekrummet var toppen.

1 Mia skriven

Vilken fin liten kille ni har =0)

Kramis Mia

2 Mormor skriven

Åhh!! Momos stjärna !! Du är det goaste som finns ,)) Och speciellt när du kallar på Momo ;)))

Längtar till nästa gång vi får tid med lite mys !! Kramiz !! ( Och även få träffa din mamma o Pappa ;)

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: