Invägning v 8

 
+0,8 kg
+ 0,5 cm runt midjan
 
 
Detta säger väl allt om hur slarvig jag varit och träningen har legat efter pga ryggont och förkyldning.
 
Ska ta mig i kragen och kämpa vidare!
 
Har ni något gott "bröd" recept så får ni gärna dela med er.
Behöver variation!
 
kram på er :)
 
 
 
 
 
 
 
1 Anonym skriven

Kämpa vidare syster! 0.8 är ingenting.
Nu kör vi på med mer träning denna vecka!
Och håller oss borta från förkylningen!
I den tidningen jag gav dig om lchf var där något bröd ju.
Testa de!

Ta fram ett mjölpaket på 5 kg.
Se hur tungt det är! Tänk att så mycket
Har burit på din kropp.. Och ännu ett
Mjölpaket ska bort :)

Älskar dig syrran! Kram

3 Mamma skriven

Bara att ta nya friska tag och kämpa på när förkylningen lagt sig ❤❤ kram !

2 Jenny skriven

Då kan vi ta varandra i handen ...Förkylning på g som inte vill bryta ut:( Har resulterat i att jag tyckt synd om mig själv och ätit MÄNGDER med choklad. Mår bättre idag:) så ikväll blir det träning. Kosten är på banan idag igen, vilket känns skönt. Ibland måste man tappa fotfästet för att kunna fortsätta.. Nu är det bara till att fortsätta!! Heja oss!!

Kram

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: