IB Laursen

Har köpt de här fina IB Laursen skålarna på Carlsson Interiör & Design. De är superfina och finns i olika färger. Det finns även muggar, skålar & pajformar i samma märke som också är superfina!
Kika gärna in på deras hemsida eller besök butiken i Vinslöv, där finns mycket fint.
 
 
 
1 Mamma skriven

Jordgubbarna ser extra läckra ut i dom underbara skålarna :)

Svar: Ja visst gör dom, Älskar de skålarna! Skulle vilja ha muggarna också, de var superfina :)
Vem är Madeleine?

3 Sofia skriven

Hej! Vilken mysig sajt du har=). Dig kommer jag att följa..Kika gärna in hos mig! Hej från en Sofia i Norrköping.

Svar: Hej! Tack, vad roligt att höra. Jag ska kika in hos dig :)
Vem är Madeleine?

2 Anna skriven

Hej Madde! Vilka fina skålar får nog åka till Vinslöv . Du som är därifrån visst finns det en barnklädesaffär i Vinslöv Hedvig och hedda sa nån. Malin hade det då fint i sin affär men jag har inte varit där sedan hon fick större lokal. Får bli utflykt dit en dag. Ha en solig sommar;) anna

Svar: Hej Anna. Ja åkt dit vettja eller besök hemsidan, där de har en webshop. Det finns en barnklädesaffär vad jag vet som heter Lanzi. De har jättefina kläder! ha en bra sommar du med! / Madde
Vem är Madeleine?

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: