Invägning v 4

 
Fyra veckor sedan jag på allvar började med min viktminskning. Tiden bara rusar iväg!
Jag tycker att jag har hittat en bra kost som är lätt att följa och träningen går superbra.
Vill tacka min familj/ släkt och vänner som stöttar mig. Det gör otroligt mycket!
 
Det var invägning imorse, hur gick det?
 
- 1 kg visa vågen
-0,5 cm vida midjemåttet
 
Wow, nu har jag gått ner 3,5 kg på 4 veckor och tappat 4,5 cm runt midjan.
Jag är såå glad och stolt över mig själv.
3,5 kg är inte så många kilo, men det är en bit på vägen och
jag ska verkligen inte ge mig fråns jag har gått ner mina 10 kg.
Redan nu kan jag öppna mina lådor med kläder som varit för små tidigare.
Det är en sådan härlig känsla, när man får på sig ett par gamla favoritjeans.
 
Sedan Majken var 2 mån ( juni ) så har jag tappat hela 9 kg.
Nu väger jag till och med mindre, än när jag BLEV  gravid med Algot.
Det går bra nu :)
 
Nu väntar en ny vecka med nya tag.
 
 
1 Marika skriven

Vad duktig du är Madeleine!! Jag hejar på dej!

Svar: Tack Marika! Nu är det ny vecka med nya tag :)
Vem är Madeleine?

3 En annan Madde skriven

Åh vilka bra resultat! Hur bär du dig åt? :)

Svar: Ja jag väldigt nöjd! Jag undviker kolhydrater och socker, tränat mkt. det ger resultat!! :)
Vem är Madeleine?

5 Lollo N skriven

Härligt kämpa på <3 Du e ju superduktig!!

Svar: Tack Lollo! Jag är väldigt nöjd! :)
Vem är Madeleine?

7 Anna skriven

Bra jobbat tjejen. Det kommer att gå bra, du verkar ha motivation och vilja till tusen och målmedveten.

Svar: Tack Anna! Ja känner verkligen att jag har den rätta motivationen nu!
Vem är Madeleine?

2 Josefine skriven

Du är jätte duktig syster!!
Sån motivation du har! Är så imponerad av dig!
Mot ett sundare liv !! :)

Svar: Tack syster! :)
Vem är Madeleine?

4 Jenny skriven

Duktig du är!!!!
Heja Heja:)

Kram

Svar: Tack! :) kram
Vem är Madeleine?

6 Rosa skriven

Superduper bra jobbat söta Madde!!

Svar: Tack Rosa! :)
Vem är Madeleine?

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: