Invägning v 5

 
Invägning och mätning idag. Hur gick det?
 
+ 0,1 kg
-0,5 cm visa midjemåttet
 
Så här går det när man inte brukar allvar! Är inte speciellt glad över detta resultatet.
JAG SKÄMS!
 
Det har varit två dagar med farsdagfirande.
Vilket inte är någon ursäkt!! Men jag är så dålig på att säga nej,
när det står framdukat. Känns lite oförskämt att säga nejtack, när någon har haft
jobb med en förrätt eller efterrätt!
 
Vad skall jag förbättra?
 
*Vardagsmotionen, hade inte skadat med någon mer promenad.
* Äta mindre nötter.
* Inte äta spagetti.
* Lära mig att stå emot onyttiga förrätter, efterätter och framförallt att våga säga nejtack!
 
 
Sammanlagt har jag gått ner 3,4 kg
och tappat 5 cm runt midjan.
 
 
 
 
 
 
1 Jenny skriven

Fy på dig!! ;)
Man står stilla ibland på vågen, det gör vi alla... Du har minskat runt midjan, det är det som RÄKNAS . Denna veckan har jag firat att det var fredag,lördag OCH söndag. Men va fasen, bara att ta nya tag :)
Det kallas att vara normal.
Nu får vi vara nyttiga denna helgen!
Kram

3 Josefine skriven

Madde! Det är jätte bra ändå, du tränar jätte mycket nu och omvandlar kroppen från fett till muskler.
Som jag sagt innan väger muskler mer än fett!
Och glädjs åt att omfånget blir mindre!
Det är de som räknas och syns!!
Nya tag till nästa onsdag! Då kommer kroppen ha ställts om igen och de kommer visa minus! Lovar

Kram Lill syrran

5 Lollo N skriven

Men Madde nu får du tänka positivt!! Klart att man måste synda lite. Det är ju bara farsdag en gång om året. Minus blev det i alla fall. Kämpa på <3

2 Marika skriven

Madeleine! det är normalt, man måste få unna sig ibland, annars blir det för tråkigt.När man blir bjuden är det svårt att tacka nej,men ta av det som du vet är ok ock mindre av annat.Kram

4 Mamma skriven

Så länge det är minus ska du inte misströsta :) Man måste ju få synda lite då och då :) Kämpa på ! Du är så duktig :) <3 <3 Kram !!

6 Victoria skriven

Men det är bra ändå... Kämpa på:)
Kramar från Victoria på www.victoriasprovkök.se

Svar: Tack för stödet! kram
Vem är Madeleine?

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: