kanelbullens dag

 
Den 4 okt idag vilket innebär kanelbullens dag. Firar ni denna dag?
Jag tycker det är en kul grej, så det gör jag. 
Igår bakade jag en hel drös kanelsnurror, som jag fyllde frysen med.
Det blev såklart några bullar idag till fikat.
 Kanelbullensdag har vi firat sedan 1999.
Vill du veta varför just den här dagen firas så kan ni kika HÄR.
 
 
Vill ni veta hur jag bakar mina bullar kan ni kika HÄR.
 
1 Anna skriven

Hej Madde! Ser supergoda ut! Vad duktig du är. Själv köpte jag några på Ica.:) städade istället idag. Men hembakat är bäst. Kram anna

Svar: Dom blev urgoda, ibland kan man få till det! :) Bättre än inga alls ju :) Kram
Vem är Madeleine?

2 Carina skriven

Ert uterum har blivit så mysigt 😊 du är en klippa på inredning !! Kram ❤❤

Svar: Tack mamma! kram
Vem är Madeleine?

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: