invägning v 13

 
Åter till verkligheten denna veckan, jul och nyår har gått i rasande fart.
Men skönt har det varit, att ha hela familjen samlad i några veckor. :)
Det är tre veckor sedan jag skrev hur invägningen gick.
Det har ju inte gått så bra under jul och nyår, så därför tog jag en paus,
en sötsakälskare som mig klarade inte av julen.
Jag har gått upp två kg, det är ett medvetet val jag gjorde i julas och får
ta konsekvenerna nu. Jag struntade i allt vad lchf var och åt precis som "vanligt"
bröd, pasat potatis,ris...och sötsaker.
 
Nu är det dags att rätta till siffrorna och kämpa vidare.
Jag har kommit bra igång med träningen och fokus ligger just nu på
att planera min kost bättre.
Det går inte, att en kvart innan man ska äta fundera ut vad man ska äta.
Då faller man lätt till att äta fel¨.
 
Planering ät A och O när man ska äta "rätt" och där skall jag lägga
fokus nu.
 
 
 
 
1 Maria skriven

Klart du skulle unna dig under jul och nyår, ha inte dåligt samvete för det (om du har det)! Nu är det nytt år och möjlighet till att ta nya tag :)

3 Mamma skriven

Söta ni är <3 <3 !! Tycker ni är så fantastiska båda två som kommit igång med träningen Och att ni är så motiverade !! Så Madde jag vet att du kommer få till tillbaka din motivation så ge det tid !! Kram <3 <3

Svar: Tack för stödet mamma! <3
Vem är Madeleine?

2 Josefine skriven

Heja heja heja!

Nu är de nya tag. Det är bara du själv som avgör hur du vill se ut.
Och vad som stoppas i munnen.
Man måste få unna sig ..jag vet också hur svårt det är.
Och hur lätt vi har för att ta oss.
Men när du väl kommit över den biten med sötsuget
Sen fixar du det syrran!!

Vi ses i eftermiddag ! Puss

Svar: Du har helt rätt!!! Nya tag är det som gäller!! <3
Vem är Madeleine?

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: