Ullared igår

Fint väder, men har man planerat in en Ullaredsresa så vill man inte avboka! Tyckte inte där var så mkt folk, utan en perfekt dag på Ullared. Hitta massor med fint, bestämde mig för att piffa till det lite i köket med nya gardiner, duk och ljusfat, en ny lampskärm. Hitta en fin mortel från Jamie Oliver och fina kakburkar, som jag har blivit helt förälskade i på senaste. Vackert att pryda köket med. Man behöver inte ha kakor i dom, utan jag stoppade ner sådant som jag tycker ligger och stökar i köket bl a Pennor och post it lappar tändare mm.
Även ett zinkfat med rosa ljus fick följa med hem och mkt mer..:)



















1 Rosa skriven

Fin skärm skulle passa fint i ett av mina fönster :-)

2 Josefine skriven

Det var såná kakburkar jag köpt som ska pryda nya köket. Håller fullkomligt med om att det blir ett bra gömställe för bra & ha saker istället för att ha kakor i =D Lektajm igen snart? kanske en bad-date =D kram

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: