Söta bakformar

Måndag ny vecka nya utmaningar. Det blir det verkligen med en ett-åring här hemma som tultar runder och ska utforska allt. Idag står det bad på schemat och det ska bli kul att gå och bada med sonen. Han älskar det.
Tror att jag måste besöka Åhlens snart. Tittade in på deras hemsida och hitta alldeles för mycket fina saker :) Inte tala om alla söta bakformar som det fanns! Man blir ju så sugen på att baka när man ser dom, dessutom ser kakorna 10 ggr godare ut med fina formar. Ha en bra dag!
         
  
                    

              
1 Josefine skriven

ÄLSKAR Åhléns....och inte bara p.g.a. namnet =D

Kanske dags för vår lilla shoppingtur, skulle ifs kolla jeans.....men jag shoppar gärna loss på bakformar oxå. Kram

2 Enkakaiugnen skriven

Roligt att du gillade mina kakor! Skulle vilja prova med marabou polkagris också... Och fin blogg du har :) Ser att du också skriver om mat, så jag kommer in igen!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: