En skön kväll

Efter allt regn som varit idag, har jag knappt fått någon frisk luft. Algot har varit och lekt på dagis och fått vara ute i regnet och leka :) vädret blev bättre och nu ikväll frågade jag Algot om han vill gå ut och plaska i vattenpölarna, jag visste ju redan svaret! -"JAAA!!" skrek han. thihihi















Vår fina, älskade Algot, som snart ska bli storebror!


1 Carina skriven

Åh !! Vilka underbara bilder på världens goaste o charmigaste Algot :)) Kramiz

3 Rosa skriven

Fantastiska kort Madde! Du är jätteduktig! Vilken kamera vad det nu som du köpte? Och vilket objektiv har du? Kram

5 Elin Gabriella - Matte & mamma ♥ skriven

Vilka underbara bilder!! :-)



Och tack för din fina kommentar ♥



KRAM

2 josse skriven

Underbara unge!! Han är ju för go :-)

Hur kunde du fixa så mössan blev blå och de andra i svartvit? är det på de programmet? får nog ringa dig imorgon. måste ha missat nåt ;D



kramis

4 Madeleine skriven

Tack för era fina kommentarer. Det ska jag visa dig en dag josse :) jag har Canon eos 500 d, med objektivet som följde med (18-55mm). Jag redigerar alltid mina bilder i photoscape, så man får ljusa och mer färgglada bilder :)

6 Mia skriven

Kan inte bli annat än sött med två så fina föräldrar!!

Kram Mia

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: