Amerikanska pannkakor

 
Besökte pannkaksladan i höganäs under semestern i hopp om att äta goda pannkakor och kanske göra detta till en utflykt som vi åker på varje år. Dom hade alla möjliga smaker på amerikanska pannkakor även vanliga plättar. Jag har adlrig ätit en amierikansk pannkaka, så tänkte att detta måste provas. Något mer vidrigt har jag inte smakat, torra, sega. usch och fy! Tummen ner för pannkaksladan. Nu måste jag ju tillaga amerikanska pannkakor hemma för att känna hur de egentligen ska vara och smaka. Kan ju säga att det var en mycket bättre upplevelse och de var mycket goda, men de slår inte vanliga, hederliga pannkakor. Ändå kul att ha testat!
 
 
 
Receptet finns att hitta på www.pannkakor.se , där finns mängder av olika pannkaksrecept.
Kul sida!
1 Anna skriven

Hej jag håller med dig.vi var där förra sommaren och jag blev besviken.

Svar: Ska ni gå på någon aktivitet på fam hus eller kyrkan? Vi har anmält oss till babysång nu.
Vem är Madeleine?

2 Sara Ekman skriven

mums :)

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: