Villervalla

 
Handlar ni kläder på nätet?
Det har blivit mer och mer för min del, speciellt till barnen.
Kan sitta länge och surfa runder bland barnklädesbutiker.
Stjärnor, prickar och rutor tycker jag är snyggt på kläderna till barnen.
Villervalla har mycket fina kläder och just nu är där rea och då passade jag på att fynda lite till barnen.
Hittade mest till lillskruttan då det var utgallrat i Algots storlekar..
 
                                                                                 
 
 
 
 
1 Jenny skriven

Visst har dom underbara kläder?? Så fina!!

2 Nettan skriven

vet du att de har en Villervallabutik i Markaryd? Och sista lördagen i månaden (vet inte om det är nu på sommaren också) så har de ballonglördag i många butiker. När man ska betala får man smälla en ballong och där står det % på ditt köp:) 10-60%:) värt ett besök:)

Svar: Hej Nettan! Nej det hade jag inte koll på, har vi vägarna förbi, ska jag kika in! :) Tack för ditt tips! Ha en skön sommar / Madde
Vem är Madeleine?

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: