Krämig sallad

 
Tack!!!
Tack för att ni följer mig och att ni stöttar mig.
När det känns tungt brukar jag tänka på att ni tror på mig och att jag vill inte svika er.:)
Den här veckan gick det ju över förväntan. Är verkligen stolt över mig själv.
Hoppas att jag klarar hela vägen, är ju snart halvvägs!
 
 
Idag gjorde jag en krämig sallad till kycklingklubban som var super god.
Den vill jag dela med mig till er.
 
 
Zuccini
Champinjoner
Äpple
Gurka
Creme fraiche
sweet chilisås ( följer man lchf strikt bör man unvika detta )
salt och peppar
 
Tärna grönsakerna och blanda med creme fraiche ,
 smaksätt med lite sweetchilisås, salt och peppar.
1 Frida-Maria skriven

snyggt jobbat Madde. Klart du kan!! Var inte för hård mot dig själv - du är bara mänsklig. Kan verkligen känna igen mig i det du säger om att känna sig ohövlig som tackar nej när ngn jobbat så med maten. man vet ju själv hur man ibland verkligen anstränger sig för att få till god mat. man vill att alla ska tycka om det!

Gott kämpat! fortsätt kämpa

2 Ida skriven

Mums! :) Detta blir nog middag ikväll!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: