Ger inte upp..

 
Mitt mål att gå ner 10 kg, känns så långt borta. Det känns som jag står och stampar på samma vikter, går upp och ner, upp och ner. Jag fixar det inte genom att äta som jag gör. Jag mår dessutom inte speciellt bra, för det är ofta jag känner mig yr och orkeslös. Jag är trött på det, jag känner att jag behöver mer kolhydrater för att kunna fungera och orka träna som jag gör.
 
Jag tänker inte ge upp kolhydrat-tänket helt, utan fortfarande hålla ett snålt intag.
Men däremot kommer jag att äta mer rotfrukter och göra bröd på dinkelmjöl, äta fullkornspasta, råris.
Jag kommer gå över mer till GI- tänket. Det känns som att jag kommer att klara det bättre,
och må bättre på det. 
 
Det har gått 18 veckor sedan jag började tänka på vad jag stoppar i mig
och endast gått ner 4,5 kg och tappat 6 cm runt midjan, 4,5 cm runt låren.
  Det är fan skandal, hur dålig karaktär man har.
 
Skärpning Madde!
1 Anna skriven

Hej Madde kämpa på detta kommer du klara galant . Själv har jag gått ner 4 kg på två veckor genom viktväktarnA, och jag tycker att bag får äta mycket , blir mätt och får unna mig sötsaker med. Beachen 2014 för mig :)

3 Victorias provkök skriven

Det kommer gå ska du se..
Trevlig helg
Kram på dig
Från Victoria på www.victoriasprovkök.se

2 Carina skriven

Kämpa på MADDE !! Du kommer fixa dina 10 kg innan sommaren :) ❤ kram !!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: