Prosit!

Här duggar inte inläggen så tätt, jag som är ledig och har all tid i världen för att blogga, orkar inte mycket. *suck, stön, stonk* En helvetes förkyldning har kommit för att stanna verkar det som, det lär väl ta ett tag att bli av med den eftersom man är gravid. Vi är lediga denna och nästa vecka och hade tänkt hitta på lite roligt, men vi får sikta in oss på nästa vecka hoppas den blir bättre.

Igår trotsade jag förkyldningen och var inne i hlm på rea, hitta en tröja och pyjamas till Algot. Måste säga att det är inte mkt pojkkläder som var på rean..hade man haft en tös så hade man kunnat gjort en hel del fynd!

Gick in en runda på H&M i hopp om att hitta ett par gravidjeans, men när jag såg den långa kön till provrummet så gick jag igen! NÄÄÄE TACK! Nu i efterhand så undrar jag vad jag gjorde där, rea = mkt folk..något jag måste förträngt!!


Vill ni ha ett gott tips som tillbehör till maten?

Igår blev det ugnsstekt lax med potatismos och för att lyxa till rätten lite så gjorde jag
ostgratinerade cocktailtomater med basilikaolja.
Gott!



Lägg de delade cocktailtomaterna i en ugnssäker form med lite folie.
Ringla över olja,( jag avn mig av basilikaolja), salt, lite socker, svartpeppar, riven ost och fetaost.
in i ugnen på 200 grader i ca 7-10 min, klart att servera.





1 Jessica [ träning, hälsa och kökspyssel ] skriven

Massa gott som vanligt madde :) gott nytt år på dig!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: