Pepparkaksbak

 
Igår innan träningen körde jag och köpte pepparkaksdeg och kristyr. Jag och Algot stod och skulle göra pepparkaksdeg på fm, så stod det i receptet att den skulle vila i 1-2 dygn. Så länge kunde inte vi vänta, så jag köpte färdig deg bara till att baka ut :) Brukar baka skurna pepparkakor i vanliga fall då de går snabbast och är godast men nu ville jag ju att Algot skulle få baka ut figurer.
Vill ni ha recept på de skurna pepparkakorna som är min favorit, kan ni kika HÄR.
 
 
 
 
Några som vi dekorerade. Det får bli till första adv fikan till helgen :)
 
1 Jenny skriven

Sådan söt liten bagare:)

3 Anette skriven

Vilken sötis till bagare....ha en bra kväll. Kram Anette

2 Carina skriven

En koncentrerad liten söt sockerbagare :) Fina pepparkakor ni åstadkommit <3 <3

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: