Mellanmål med blåbär

 
Hej kära bloggvänner.
 
Jag börja sakta men säkert bli mig själv igen efter sjukdom.
Hela helgen låg jag med hög feber och ont i hals, i lördags var det värst, då jag hade 40 grader.
Det var längesedan jag hade feber...tydligen något som går runt just nu.
 
Igår åkte vi till vårdcentralen och där fick jag pencilin.
Idag upptäckte jag hur armarna fylldes med illrött utslag, först trodde jag att jag var torr på armarna.
Det kliade mkt och jag förstod senare att detta måste vara något som kommer från pencilinen.
När dom fick kolla på utslagen kunde de direkt konstatera att det var en allergichock.
Fick ta tabletter mot det så nu har det lagt sig mkt, skönt!
 
Nog om sjukdommar och allergi...
 
 
Jag har lite svårt att äta keso naturell, även kesella som inte är smaksatt.
Jag vet att smaksatt kesella innehåller mkt socker och en del kolhydrater,
men i detta fall så stuntar jag i det. Då jag endast anv så lite kesella.
 
Blanda 2 msk keso och 1 msk vaniljkesella.
Ät med bär och blandade rostade nötter.
Gott!
 
 
 
1 Carina skriven

Ser ut att vara ett smaskigt mellanmål :) Blåbär ska ju vara väldigt hälsosamt ;) Kram <3

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: