Goda kakor!


Jag blir glad när jag ser att ni fortfarande kikar in hos mig, även om inte inläggen blir lika täta som förut...
Hade önskat att jag hade mer tid för bloggandet, för det är så roligt!
Detta har ju mest blivit en matblogg och just nu lagar jag inte så mkt nykomponerad mat, det blir lite pasta och köttfärssås eller fiskpinnar, kanske inte så roligt för er att läsa om...

...Men igår blev det lite bak här hemma, kola & kokosgrottor, chokladgrottor, noisettegrottor...
Det finns inga gränser hur man smaksätter denna kaka, bara fanatsin sätter stopp.
 Baka i formar så blir kakan som bäst.

Det går inte att "BARA" äta en.....jag lovar...har försökt..:)






Receptet hittar ni HÄR.
Istället för sylt har jag tagit kolasås och lite kokos, i några har jag noisettesås och i några en chokladbit.

1 Anne skriven

Vad är det för recept? Ser gott ut :)

2 Madeleine skriven

Hej Anne! Hade glömt att länka till receptet, men nu är det fixat :) Ha det fint!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: