Pinocchiotårta

Hade en bra födelsedag igår, efter kalasandet här hemma, begav vi oss till våra goda vänner.
Där det vankades en mkt god tre-rätters middag. Det blev sent innan vi kom hem och när Algot vaknade imorse så var jag inte alls pigg, med endast 5 timmars sömn fick jag masa mig upp.
 En väldigt seg söndag idag...då man inte fått mkt gjort.
Ett litet inlägg orkar jag med :)
Här kommer receptet på tårtan som jag bakade igår.
En sockerkaksbotten med maräng, hallongrädde, dekorerad med jordgubbar & grädde.
Väldigt mumsig! Skall göras samma dag som den skall ätas.
Jag hittade receptet HÄR.

 

1 Rosa skriven

Hihi här har jag suttit och letat runt på nätet efter just detta tårt recept...(ska baka den till midsommar)så finns den här :-)

2 Antonmathilde skriven

Very Good! I love it.

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: