Efter 8 veckor

 
 
 
.
Nu har det gått åtta veckor sedan jag började väga och mäta mig.
Min motivation när det gäller maten har den senaste veckan, har inte varit bra.
Förkyldning och ryggont har gjort att jag inte varit "på hugget", träningen har uteblivit.
När jag ställde mig på vågen och den visa plus, blev jag inte överraskad, men jag fick ångest över att jag inte brukat allvar och att jag slarvat bort en vecka.
Nu får det bli nya tag och skärpning, annars kommer inte detta gå vägen!
 
 
 
1 Anna Truedsson skriven

Kämpa på Madde!! Du är så duktig! Kram

3 Victorias provkök skriven

Bara att kämpa på...
Kramar från victoria på www.victoriasprovkök.se

5 Josse skriven

Tycker det är en enorm skillnad på dig!
Säger bara hot mama! :)

2 Mamma skriven

Tycker du är otroligt duktig :) när förkylningen lagt sig vet jag att du kör järnet igen ❤❤ vet att du har vilja och motivation :) kram !!

4 Anette skriven

Ge inte upp. Du är super duktig. ( men glöm inte att du är fin som du är) kram Anette

Svar: Tack för stödet, nej jag ska fortsätta kämpa vidare.:) kram
Vem är Madeleine?

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: