Halvvägs

Hej! Idag öppnade jag lådorna igen med gamla byxor, har varit där en vända tidigare och hittat byxor som passat nu kände jag att de började bli stora så dags att kolla ifall där fanns fler. Hittade flera par som passade, så härlig känsla att få på sig byxor som varit för små tidigare!! Nu är jag halvvägs, nu kör jag vidare som jag gjort så ska det här gå vägen!! Mot ett sundare och snyggare liv :)

1 Mamma skriven

Du är så duktig MADDE :) det lyser om dig !! Du har all rätt att känna dig stolt ❤❤

3 Lollo N skriven

Snygging där!! Kör hårt "Madde"

5 lillsyrran skriven

vart har soffpotatisen madeleine tagit vägen?:)
älskar dig syster!

Snart ska vi shoppa snygga kläder till dig! <3

2 jenny pugh skriven

wow, va duktig! Du maste ha en jakla sjalvdisiplin, nagot jag saknar ;-) Men nu inspireras jag faktiskt lite! Bra jobbat

4 Frida-Maria skriven

Grattis Madde! Du ska känna dig stolt o mallig:). Trevlig helg

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: