Invägning v 7

 
I sju veckor har jag kämpat med min nya livsstil. Jag kan faktiskt säga att jag trivs bra med den. Jag känner att jag har fått kontroll över mitt ätande och jag har börjat röra på mig mer. Jag har fallit för godsaker och någon brödskiva ibland, men jag förbjuder inte mig helt. Något litet är ok då och då.
Väntar mig inte gå ner så mkt denna veckan då jag har slarvat en del, däremot har jag
varit ute på promenader och klarat av fyra pass på gymmet.
 
Hur gick det den här veckan?
 
Vågen visar -0,9 kg
 
Måttbandet visar -0,5 cm
 
 
Sammanlagt har jag gått ner 5,5 kg
och tappat 6,5 cm runt midjan.
Jag mäter även låren, där har jag tappat 5 cm
och 1,5 cm runt armarna.
 
Det börjar hända saker med min kropp, då jag märker stor skillnad på byxor och tröjor.
Det är kul, mitt mål är att kunna klä mig snyggt och mer figursytt.
Är så trött på yviga tunikor och linnen och byxor som ser ut som tält!
 Vill känna mig snygg och smal, det var längesedan.
Jag är halvvägs och detta SKA jag klara. 
Det kan bli tufft nu under jul, men jag ska göra mitt bästa!
 
 
 
1 Joséfine skriven

Åh vad bra resultat syster!
Du som trodde de inte hänt något denna vecka !
Men de gjorde de ju!
Du är stark och vi hjälper dig..
Nu kör vi ännu en vecka :-)
Kram du e bäst! / Lillsyrran

3 Linda skriven

Härligt! :-)

5 Lollo N skriven

Vilken känsla det är när man ser o känner att kroppen "försvinner" hahaha!Bra jobbat "Madde"

2 Jenny skriven

Härligt Madde :)Du är superduktig!!

Krmis

4 Anna skriven

Bra jobbat vad härligt!!!!!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: