Lärorika appar för barn

 
Godkväll i stugorna!
Kvällen spenderas framför tvm och finalen, hela sverige bakar.
Eftersom jag älskar att baka, så är det ju ett program som jag fastnat för :)
Men nu i pausen tänkte jag ge lite tips på appar som ni kan ladda hem gratis på Ipaden.
Lärorika och roliga appar för era barn.
 
 
* Listen Lite - Pekbok med djur, bilar, instrument mm, samt läten.
* PusselFörBarn
* Zoola Lite - pekbok med massor av djur och läten
* Puzzle
* Jungle Puzzel
* Frogs - titta och lyssna på färgglada grodor
* Pettssons uppfinningar
* Build it up - bygg torn med klossar
* Pepi bath - tvätta och häng upp kläder, borsta tänderna, klipp naglarna mm...
*Toca Monsters - Laga mat till monster
* Memoryspelet
*  Vilda djur - Knep och knåp
* Flick Soccer HD - Lägg frisparkar
* SketchTime - Rita
* Animal match - matcha ihop olika djurdelar
 
 
 
 
 
 
 
1 Lollo N skriven

Va bra då kan jag ladda hem lite till Leon. Han ska alltid titta på alla bilder i iphonen hihi!!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: