Ny livsstil

 
Nu har jag bestämt mig för att ändra min livsstil.
Gör jag inte det nu, så kommer jag förbli en fetknopp för resten av livet.
Visserligen har jag fött två barn på kort tid, men nu måste jag göra något åt den kropp som återstår.
Jag älskar att kunna shoppa snygga kläder, men det intresset har svalnat mer och mer ju mer ju större jag blivit.
Jag tänker INTE bli större än vad jag är nu, det ska bara gå neråt på vågen.
Träning har alltid varit mitt liv, men sedan jag blev gravid med min första son så har jag inte prioterat min träning på samma vis som jag borde gjort.
När jag blev gravid med Majken då hade jag inte gått ner alla mina kilo jag gick upp med Algot,
det bara byggdes på.
Mitt första mål är att gå ner 10 kg, vilket jag SKA göra!
Jag tänker inte ge mig denna gången och jag vill inte förbli en tjockis.
 
För att min livsstil ska bli bättre behöver jag ändra på lite...
Min plan är följande:
 
*Planera mina måltider & äta på bestämda tider.
*Sluta äta bröd
*Varje ons sker invägning och mätning
* Motionera 4 ggr i veckan (pass på ca 1 timme)
* Äta mindre kolhydrater
*Sluta med läsk, kakor & godis.
* öka vardagsmotionen
* Blogga om min viktnedgång, för att sporra mig själv och kanske andra.
 
Det är nu eller aldrig!!
 
Hänger ni med på min resa?
1 Jenny skriven

Jag är här för en sund livsstil och för att HEJA på dig!!!
Tillsammans är vi alla starka!
<3<3<3

Svar: Tack för stödet!! <3 <3
Vem är Madeleine?

3 Syster skriven

Heja syster!
Detta kommer du fixa galant!
Du vet att vi stöttar och att jag ska peppa dig mer än nånsin!
Kram

Svar: Tack för ditt stöd syster! :)
Vem är Madeleine?

5 Josefine skriven

Detta fixar du galant, du är karaktären själv =)
Ha kg som riktmärke men lägg fokus på cm, det sporrar mycket mer =)
Hur är det med ditt knä förresten?
Kramelikram

Svar: Tack för ditt stöd! :)Tyvärr är mitt knä inte bra, så ingen gympa än på ett tag. Får ta mig till gymmet istället, kram
Vem är Madeleine?

2 Marika skriven

Lycka till Madeleine!!
Det fixar du.

Svar: Hoppas jag med, tack för stödet! kram
Vem är Madeleine?

4 Mamma skriven

Jag tror på dig MADDE 👍 känner att du är riktigt motiverad denna gång och vad kan stoppa dig då ? Som är så målmedveten ?? I😜 vi stöttar dig till 100 % ❤❤ kram !!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: