Jag lever :)

Har inte varit så många inlägg på sistone, får lite perioder då jag inte har tid, ork eller lust att blogga. Men känner att jag är på gång igen :)
Hur går det för mig med min viktminskning? Det går inte alls bra just nu, tappat all motivation som jag hade tidigare med kosten, träningen har jag fortsatt bra med. Har lovat mig själv att inte ge upp, så jag tänker strax ta nya tag i en ny metod som min syster provat och vill att jag testar, metoden går ut på att äta minimala mängder kolhydrater men mkt protein och grönsaker, typ äta sex st mål om dagen och träna varje dag, en timme om dagen. Du ska hålla koll på kalorier så du inte äter för stor portion. ska prova så får vi se om det passar mig, gillar ju att träna iaf! :)


En liten mobbild på våra små guldklimpar, storebror är stolt som få ge lillasyster välling :)

1 syrran skriven

Heja dig!
Detta kommer gå hur bra som helst!!
Jag stöttar dig och kommer peppa dig till sista dagen!
Kör hårt! Kram

2 Elin skriven

Hej!
Ska också jag köra fighten (men run for fun). Körde den i aug förra året och det var fantastiskt men hände tyvärr inte mer än ett kilo på vikten. Dock har jag ju gått upp en del under hösten så det borde ju fungera nu ;))

Vi får peppa varandra =))

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: