Slut med invägningar på bloggen!

Hej! Idag tog jag beslutet att sluta skriva veckans resultat här på bloggen. Som ni alla förstått så går det inte så bra för min viktminskning, så jag tänker sluta förnedra mig här vecka på vecka.
Jag trodde det skulle sporra mig mer, bör jagskrev om det på bloggen. Men det vara ju till jul, sen dess känner jag att min motivation som jag hade då, försvunnit. Men som jag skrev förut i ett tidigare inlägg, jag ger inte upp. Kommer att skriva hur det går, men inte varje vecka. Kram på er

1 Mamma skriven

Kämpa på Madde <3 Du kommer fixa ditt mål, det är jag säker på men det kan vara skönt att göra det utan press <3kram

2 Emma skriven

"Uthållighet är när händer och fötter fortsätter fastän huvudet säger stopp."
Fortsätt kämpa!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: